Min blogg handlar om allt som har med friluftsliv att göra. Det lär bli mestadels om fiske men även lite olika projekt, foto samt lättpackning.

Gillar uteliv på alla sätt och vis och är alltid nyfiken på nya upplevelser. Ägnar en hel del utetid i min hängmatta. Gillar all typ av vandring men Muddus är en personlig favorit.

Har egen webshop där jag säljer bl.a paracord.
www.paracordshop.se

Användarnamn: peter1969

Intressen: Expeditioner, Fiske, Vandring, Turskidåkning, Litteratur, Navigering, Bär & svamp, Paddling, Foto, Sover gärna i hängmattan. Gillar att elda.

Vad tiden går fort när man har roligt!

Med viss ironi......

Nu är det gjort en ny organistationsförändring på jobbet igen!

Ny hemsida!

Jag har påbörjat en ny hemsida.

Less!

Inte nog med att ambitionsnivån är låg för att jag fått sparken, nu har dom dessutom gjort organisationsförändringar så att jag fått MER jobb.

Ibland undrar man om dom överhuvudtaget tänker innan dom handlar.

Ännu en bra dag!

Tog en timmes promenad efter frukost och det kändes riktigt skönt att komma ut efter en sen kväll framför TV:n.

När jag kom in ville småttingarna ut och åka skidor och det kan man ju inte neka till. Dom ville åka i nån backe så vi började med en mindre som var ganska kul men vi letade oss vidare till en större backe som var riktigt rolig att åka i. Det blev ett par vändor upp och ner i backen innan vi åkte vidare.

En bra dag!

Idag har jag haft en riktigt bra dag!

Dagen började med lite snöskottning och vedinbärning men det var i och för sig bra för då fick jag testa funktionen av mitt nya ullunderställ.
Det värmde bra trots att jag blev lite svettig!