Var får man köpa etaproof?

Har också letat men inte hittat, däremot säljer pointnorth i england http://www.profabrics.co.uk/ ventile som är ett nästan identiskt tyg. Det var det klättermusen använde innan de gick över till Eta-proof.

Har beställt därifrån för några år sedan och då var de väldigt hjälpsamma.

/ Anders

från SEIL MARSCHALL, Thomas M. Fressle, 17mai:
"We have a 240g etaproof, dark colours
are,
black, olive, Price per meter (150cm width) 59,50?"

:O

vet inte, min "?" tecken har bara "+" på samma tasten, och jag har ingen "euro" tecken. säkert euro. pund och dollar er på "3" och "4" tasterna her. dom er nogonstans i Europa tror jag.

Aktuellt

Äventyraren Tim Marklowski – stora bedrifter och liten miljöpåverkan

Tim Marklowski vill utmana bilden av de stora outdoor-äventyren. Under 2025 gjorde han flera extrema turer – med minimala CO2-utsläpp.

Vinn två par handskar från Hestra!

Vi tävlar ut två härliga vinstpaket med två par handskar vardera: ett i juniorstorlek och ett par av Hestras populäraste skidhandske i vuxenstorlek.

Grattis Utsidan – en av Sveriges äldsta webbplatser har fyllt 30!

2025 fyllde Utsidan 30 år. I årets sista intervju pratar vi med grundaren Christer Lindh om hur sidan kom till, dess historia – och framtid. 10 kommentarer
Skulle nog tippa på schweitzerfrank. Eftersom det är en Schweitisk firma. Är det pund eller euro så är det himla dyrt...

Jag köpte 2nd choice till en anorak och märkte inget som var "fel" på tyget.
På vissa tyger brukar det stå vad som är skillnaden. Annars får du maila och fråga. :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips