wild outdoorlife kontakt?

tjena.
jag undrar om det är någon som har handlat av wild outdoorlife på senaste.
jag beställde därifrån för 3 veckor sedan och jag har fortfarande inte fått mina prylar.
är det någon som har vait i deras affär eller i kontakt med dom den senaste veckan?
för nu går det inte få tag i dom på telefon eller på e-mail.
jävligt frustrerande..
 
Jag hade alldeles nyss mailsvar på 25 minuter när jag frågade om ett Tentipi som jag är intresserad av så de verkar kolla mail, vid ev. köp i alla fall.
 

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
De är bara två pers och dessutom med viss vimsighetsvarning. Det är ingen ursäkt mot kunden, men jag blir inte förvånad att en och annan order missas ibland.
 
fick tag på dom idag och det va väl en rad med saker som inte gått i låskan man säga..
så jag va väl en sådan där måndagskund som inte något blev rätt med.
men mankan tänka på att deras hamsida inte är värst uppdaterad.
så mitt råd är att ringa så och kolla så att prylarna finns hemma innan man beställer.
tack för alla snabba svar.
 
Men jag tycker om butiken i alla fall. Bra service när man frågar och när man inte gör det så flyger de inte på en. Avslappnat.
 
Funkade inte så bra

Jag köpte ett vindskydd och ett liggunderlag i deras webbutik. Fick vindskyddet men liggunderlaget var restat. Någon vecka senare kom en sovsäck (!). Mailade om detta men fick inget svar. Ringde och blev lovad en kreditering. Efter nästan en månad hade jag fortfarande inte fått någon kreditering så jag mailade. Fick nåt förvirrat svar om att de alltid krediterar samma kort som jag handlat på. Ringde igen och undrade NÄR de krediterat. Fick ett mail samma dag att de NU krediterar beloppet.

Verkar vara helt förvirrat ställe och kommunikationen med kunderna är bedrövlig.

Mia
 
Lite gammal tråd, jag vet, men jag har precis samma erfarenhet ifrån dessa herrar alldeles just nu. Så det verkar vara ett genomgående och bestående problem...

Beställde ett tält, och 2 veckor senare har jag varken sett eller hört något ifrån dem. Får inget svar på mail eller kontaktformulär på hemsidan. Lyckas få svar på telefon iaf.
Då är tältet slut och kan inte levereras trots att de tagit emot betalning, och vägrar skicka ett ifrån årets kollektion istället. Resten kan läsas i min avreageringetråd kring detta företag: http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?p=587744#post587744
 

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips