Vilka Jägare är hårdast?

Vad ar det som hander? Mitt gamla trollinlagg(Brudar i fjallen) ar slaget med hastlangder av detta i antal inlagg....Skit ocksa.

Freddan75; sa:
Vad ar det som hander? Mitt gamla trollinlagg(Brudar i fjallen) ar slaget med hastlangder av detta i antal inlagg....Skit ocksa.

sååå... du erkänner!! du kanske vill erkänna ditt sanna jag nu oxå. VI VET VEM DU ÄR!! Bert "FATMAN" Juhlin..

Haha! Bert Fatman! Nej honom kan jag tyvarr inte ta ansvar for. Han ar ju ett elittroll. Spelar i en helt annan division an jag.

Freddan75; sa:

Du får la lägga på ett kol och skriva något kontroversielt som att det borde finnas fler plastikopererade kvinnor i bikini som klättrar i berg/vandrar i fjällen. Bäst vore nog om de dessutom badar nakna i närmaste fjällbäckarna.

Aktuellt

Vinn "Sarek: en biografi" av Claes Grundsten!

Författaren, fotografen och Utsidan-bloggaren Claes Grundsten har skrivit en bok om sin långa relation till Sarek. Här har du chansen att vinna den!

Starta din egen blogg på Utsidan!

Vill du nå ut med dina äventyr till över hundra tusen friluftsintresserade? Börja blogga på Utsidan! Här hittar du en guide över hur du kommer igång.

Äventyraren Tim Marklowski – stora bedrifter och liten miljöpåverkan

Tim Marklowski vill utmana bilden av de stora outdoor-äventyren. Under 2025 gjorde han flera extrema turer – med minimala CO2-utsläpp.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips