Vi är här nu

Också ny här, ser ut att bli långledig p.g.a. corona. Åker i land i morgon.
Sen blir det att åka upp till Sör Varanger och starta isfiske sesongen.
Hoppas på en fin vår med mycket fiske:)

Min innresa från riggen är satt till lördag!! 23 dagar ute på havet!!
Men det blir att hoppa i båten på jakt efter fjordens fiskar,när jag kommer hem!!
Hoppas på att det blir mer torsk i år!!

Lite fiske från plattformen denna turen. Bara skitväder.
God tur in och god fri!!
 
Vet inte om det nämnts men vore kul om fiskedelen på utsidan kunde delas upp i olika områden. Te.x flugfiske, jiggfiske m.m. Ja ni förstår hur jag menar.
 
Roligt med er sportfiskare här. Jag skriver själv mest om fjällvandring men har lekt med tanken att någon gång ta med ett spö på Padjelantaleden. Jag har säkert mycket att lära av er.
 
Vet inte om det nämnts men vore kul om fiskedelen på utsidan kunde delas upp i olika områden. Te.x flugfiske, jiggfiske m.m. Ja ni förstår hur jag menar.

Annars går det ju (med någon disciplin...) att ha olika trådar som tex stora flugbindningstråden, stora tråden om kustfiske efter havsöring etc
 
Okoun har orkat registrera sig. Men namnet fick stryka på foten då det kom ifrån abborre men jag under året som gått fått förutfattade meningar om fiske och länder åt öster till.

Gillar undertexten här på forumet ” Fiske på naturens villkor”
 
Kul att ni hittade hit! Det har varit lite för mycket fjällvandringssnack för min smak. Jag föredrar att vara ute på vattnet, nu vet jag i alla fall att det finns andra här som delar det behovet. Välkomna!
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.