avslutat medlemskap 1003
Avstängd
Att tälta på landet med sin barn kan vara ett riktigt äventyr som ingen riktig äventyrare i värden kan kan se ner på lycka till.
Jaha grabbar! Nu blev min tråd återigen ett forum för personangrepp och trams. Vad har privata ekonomiska transaktioner med klättring att göra. Som sagt, bedömningskriterierna är subjektiva, intressena är subjektiva och fallenheten är olika. Vi lämnar denna fråga nu tycker jag och önskar alla en trivsam frilufstid framöver. Ni som gillar dittan gör si och ni som gillar datan gör så.
Själv tänker jag försöka promenera upp på Mt Elbrus i sommar, ta en tur i svenska fjällen samt tälta på landet med småbarnen i familjen. Olika äventyr men lika roliga allihopa.
MVH
Henke Stjernström
Äkta och riktig låtsasäventyrare helt utan talang för medial uppmärksamhet.
Ps
Om någon vill bidra med lite tips inför Mt Elbrus blir jag glad om ni sänder mig ett meddelande. Ds
Det är sant att jag förlorar i trovärdighet som anonym. Men det får jag ta utsidan, bloxc eller andra forum är inte mitt liv utan en kul grej. (ibland)
Igen! allt jag skrev vad att han om någon inte ska kritisera och namnge andra personer.
Hans tillvägagångssätt är långt ifrån ok enligt mig oavsett om han skriver under med sitt namn.
Hans vendetta mot Fredrik och Göran är ju helt patetiskt. En av dem är dessutom död och kan inte på nåt sätt försvara sig. Så mezzner släpp detta nu.
Länkar som dök upp tar jag inte ansvar för. David kan vara helt oskyldig(vilket jag hoppas på) men han blir inte trevligare för det. David har även mailat mig och jag svarat honom.
Och du mezzner, Du har säkert rätt i att det är svårt att vara anonym en längre tid. Vet att du hänger på bloxc och andra forum. Men jag har inte en aning om vem du är för det.
Till David som jag skrev i mailet. Hoppas att allt som står om dig på nätet inte är sant och att media slutar jaga dig. Och lycka till med ditt berg. Hoppas att expeditionen lyckas och du får cred för det du gör.
Om ni vill så tycker jag att vi släpper den här tråden nu. Eller...
Mezzner.
Vi kan tjabba vidare om min anonymitet om du det roar dig kanske kan du till och med lista ut vem jag är.
Men det jag vill släppa var tråden i övrigt, Tänkte främst på all smutskastning från båda hållen. Vill du hålla igång den biten också så är det också upp till dig.
Vill du giddra vidare om anonyma forumsbesökare så är det oxå helt upp till dig, jag kommer hålla ögonen öppna efter inlägg från dig.
Diskussionen med David har inget med att jag är anonym att göra. Och att du en lite stund tycktes tro att du på nåt sätt hade med det är gör är ju lite lustigt. Var inte så självgod och tro att jag döljer mig för dig eller andra.
Sen så håller jag med dig i sak att man inte ska kritisera eller namnge någon och gömma sig bakom en anonymitet. Men jag personligen tycker det är lika illa om än värre att kritisera och namn ge andra även om så skyltar med sitt namn. Och när den personen inte ens är med i en diskussion och försvara sig så tycker jag att det är smutskastning rakt av. Därför kan jag inte riktigt ta dig på allvar nu.
Betula pendula kommer att förbli anonym. men kanske dyker det upp en annan björk en dag.
Och om jag trappat på någon av forumens regler räknar jag med admin hör av sig rätt snart.