Vattentät kompakt digitalkamera

Hmm, trodde det skule va enklare men nu rinner tiden iväg :) Får kolla mer noggrant ikväll.

Något särskilt du var missnöjd med?

Du har rätt, så blir det nog... Avskyr bara att köpa nåt nu för att man behöver det å så nästa månad har de sänkt priset :/

Jo, den som ändå hade de pengarna! XD

Nej, jag var inte missnöjd med nåt särskilt med 8000, jag tyckte helt enkelt att 6000 var tillräckligt bra, och billigare. Men jag köpte FujiFilm-kameran (kommer inte ihåg modellnamnet, men det står i DP-review, som förövrigt är en gratis recension). Jag fick bäst resultat på de väldigt många bildern jag tog (köpte både 6000 och Fuji-kameran) med Fujikameran. Dessutom var den minst och smidigast.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hade en Pentax W10 som jag var rätt nöjd med! Men då dom kom ut med sin W 60 för nåt år sen köpte jag den å gav W 10:an till min yngste son!
Tyckte att sportläget var det som gav mig bästa bilderna då! Men min nya W 60 med samma inställning ger lite sämre färg å skärpa!
Hjälp mig ska jag ställa in kameran annorlunda eller byta med sonen igen ;)
Eller köpa nytt , igen?
Å vilken kamera är då bäst idag för att endast användas vid paddling!

/Janne

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips