varför klagar man så¨mycket på just dessa?

Johannes74

Avslutat
Frågan var:
Jag begriper inte varför just dessa tre alltid är extra kritiserade.
Som att övriga butiker,tidningar och tält ska vara så mycket bättre;eller???

BTW, jag har två Hillebergtält är nöjd med dem och struntar i hur många utmärkelser de fått eller inte fått. Det viktiga är ju att jag har tält jag är nöjd med till ett pris som var rätt för mig. Idas hade jag troligen köpt ett Ringstind istf mitt Akto då det är 190 cm högre Men gjort är gjort och jag trivs med mitt Akto också.

??????????????
Ar det ett försök att svara pa frågan eller vad?
 

Almgren

Avslutat
Varför ska man göra det?

för att du får inte andras respekt om du inte förtjänat den. detta är ett diskussionsforum det bygger på att man diskuterar. Att då hacka ner på ett företag kan lätt misstolkas. om man visar att man har mer än en åsikt och är beredd att ta del av debatten så får man mer respons. Men vill du inte så kan ingen tvinga dig.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Johannes74

Avslutat
för att du får inte andras respekt om du inte förtjänat den. detta är ett diskussionsforum det bygger på att man diskuterar. Att då hacka ner på ett företag kan lätt misstolkas. om man visar att man har mer än en åsikt och är beredd att ta del av debatten så får man mer respons. Men vill du inte så kan ingen tvinga dig.

Men frågan är ju inte om en eventuell lobbyist får respekt eller inte, eller upplever sig respekterad, frågan är om han lyckas påverka eller inte.

Om vanliga Svensson-Nisse och Stina läser det och påverkas så räcker det. Sedan om några nördar på utsidan ser annat så spelar det ingen roll, det är ett pris man betalar.
 
Johannes, ta del i debatten, och inte bara i Hillebergdebatten. Visa att du har mer åsikter än att Hilleberg är dåliga. Det är bästa sättet att visa vem du är och vad du tycker.

BTW, jag har två Hillebergtält är nöjd med dem och struntar i hur många utmärkelser de fått eller inte fått. Det viktiga är ju att jag har tält jag är nöjd med till ett pris som var rätt för mig. Idas hade jag troligen köpt ett Ringstind istf mitt Akto då det är 190 cm högre Men gjort är gjort och jag trivs med mitt Akto också.

Håller med. Trovärdighet i Hillebergskriget kan man få genom att delta i helt andra diskussioner och bli bekant med forumpopulationen.

(Om Ringstind är 190 cm högre än Akto så blir jag också nyfiken. Ståhöjd liksom :))
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
haha.. fantastiskt, den här tråden börjar bli riktigt underhållande..

det är som en relation, man börjar att försiktigt känna på varandra, trivs man ihop så blir det en långvarig relation, trivs man inte ihop så går man skilda vägar, så enkelt är det..
 

Almgren

Avslutat
Men frågan är ju inte om en eventuell lobbyist får respekt eller inte, eller upplever sig respekterad, frågan är om han lyckas påverka eller inte.

Om vanliga Svensson-Nisse och Stina läser det och påverkas så räcker det. Sedan om några nördar på utsidan ser annat så spelar det ingen roll, det är ett pris man betalar.

Vet inte vad du är ute efter. men lycka till. jag slutade just bry mig
 
Bra, Johannes74, det behövs fler som du, som först ägnar fem inlägg åt att kategoriskt yttra en enda ståndpunkt, och sen ytterligare tio åt att försvara din rätt att ha den.


Hur heter det nu? Jag kan ha fel åsikt, men jag är beredd att dö för att hävda den? Eller var det min rätt att hävda den?
 
Jag skulle inte betalt vad mitt Nallo kostar i aff'ären idag. Jag tycker att priset stuckit i väg lite för mycket det sista. Dessutom köpte jag det på en av Get Outs kampanjer.
Men jag är faktiskt oerhört nöjd med tältet. Kvaliteten är utmärkt. Funktionen likaså.
Hillerbegs support har inte inte testat. Men jag har bara hört positivt om den från andra. Bortsett från Johannes i denna tråden då.

Utemagasinet läser jag på biblioteket. Köper ytterst sällan några tidningar.

Naturkompaniet är ju bra på det sättet att de finns överallt. Det negativa är ju att de kan ha ett ganska enkelriktat sortiment och att de är dyra....
 

Johannes74

Avslutat
Vet inte vad du är ute efter. men lycka till. jag slutade just bry mig

Förresten, är det inte så att vanliga svenssonmanniskor tycker att personer som skrivit hundratals inlägg är knäppjökar och man inte bryr sig? För vanliga svanssons tror jag det är mer trovärdigt med med ett lite mer normalt antal inlägg, man är ingen nörd.

Vem vet, i morgon kanske den här identiteten är död for ever och sen ploppar det upp något nytt. Eller så skriver jag x antal tusen inlägg och är med i debatten. Who knows.

Men den stora fragan kvarstar, ar jag ett foretag eller inte?
Och vad vill jag?
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.