varför klagar man så¨mycket på just dessa?

Frågan var:
Jag begriper inte varför just dessa tre alltid är extra kritiserade.
Som att övriga butiker,tidningar och tält ska vara så mycket bättre;eller???

BTW, jag har två Hillebergtält är nöjd med dem och struntar i hur många utmärkelser de fått eller inte fått. Det viktiga är ju att jag har tält jag är nöjd med till ett pris som var rätt för mig. Idas hade jag troligen köpt ett Ringstind istf mitt Akto då det är 190 cm högre Men gjort är gjort och jag trivs med mitt Akto också.

??????????????
Ar det ett försök att svara pa frågan eller vad?

Varför ska man göra det?

för att du får inte andras respekt om du inte förtjänat den. detta är ett diskussionsforum det bygger på att man diskuterar. Att då hacka ner på ett företag kan lätt misstolkas. om man visar att man har mer än en åsikt och är beredd att ta del av debatten så får man mer respons. Men vill du inte så kan ingen tvinga dig.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
för att du får inte andras respekt om du inte förtjänat den. detta är ett diskussionsforum det bygger på att man diskuterar. Att då hacka ner på ett företag kan lätt misstolkas. om man visar att man har mer än en åsikt och är beredd att ta del av debatten så får man mer respons. Men vill du inte så kan ingen tvinga dig.

Men frågan är ju inte om en eventuell lobbyist får respekt eller inte, eller upplever sig respekterad, frågan är om han lyckas påverka eller inte.

Om vanliga Svensson-Nisse och Stina läser det och påverkas så räcker det. Sedan om några nördar på utsidan ser annat så spelar det ingen roll, det är ett pris man betalar.

Johannes, ta del i debatten, och inte bara i Hillebergdebatten. Visa att du har mer åsikter än att Hilleberg är dåliga. Det är bästa sättet att visa vem du är och vad du tycker.

BTW, jag har två Hillebergtält är nöjd med dem och struntar i hur många utmärkelser de fått eller inte fått. Det viktiga är ju att jag har tält jag är nöjd med till ett pris som var rätt för mig. Idas hade jag troligen köpt ett Ringstind istf mitt Akto då det är 190 cm högre Men gjort är gjort och jag trivs med mitt Akto också.

Håller med. Trovärdighet i Hillebergskriget kan man få genom att delta i helt andra diskussioner och bli bekant med forumpopulationen.

(Om Ringstind är 190 cm högre än Akto så blir jag också nyfiken. Ståhöjd liksom :))

haha.. fantastiskt, den här tråden börjar bli riktigt underhållande..

det är som en relation, man börjar att försiktigt känna på varandra, trivs man ihop så blir det en långvarig relation, trivs man inte ihop så går man skilda vägar, så enkelt är det..

Men frågan är ju inte om en eventuell lobbyist får respekt eller inte, eller upplever sig respekterad, frågan är om han lyckas påverka eller inte.

Om vanliga Svensson-Nisse och Stina läser det och påverkas så räcker det. Sedan om några nördar på utsidan ser annat så spelar det ingen roll, det är ett pris man betalar.

Vet inte vad du är ute efter. men lycka till. jag slutade just bry mig

Bra, Johannes74, det behövs fler som du, som först ägnar fem inlägg åt att kategoriskt yttra en enda ståndpunkt, och sen ytterligare tio åt att försvara din rätt att ha den.

Hur heter det nu? Jag kan ha fel åsikt, men jag är beredd att dö för att hävda den? Eller var det min rätt att hävda den?

Jag skulle inte betalt vad mitt Nallo kostar i aff'ären idag. Jag tycker att priset stuckit i väg lite för mycket det sista. Dessutom köpte jag det på en av Get Outs kampanjer.
Men jag är faktiskt oerhört nöjd med tältet. Kvaliteten är utmärkt. Funktionen likaså.
Hillerbegs support har inte inte testat. Men jag har bara hört positivt om den från andra. Bortsett från Johannes i denna tråden då.

Utemagasinet läser jag på biblioteket. Köper ytterst sällan några tidningar.

Naturkompaniet är ju bra på det sättet att de finns överallt. Det negativa är ju att de kan ha ett ganska enkelriktat sortiment och att de är dyra....

Vet inte vad du är ute efter. men lycka till. jag slutade just bry mig

Förresten, är det inte så att vanliga svenssonmanniskor tycker att personer som skrivit hundratals inlägg är knäppjökar och man inte bryr sig? För vanliga svanssons tror jag det är mer trovärdigt med med ett lite mer normalt antal inlägg, man är ingen nörd.

Vem vet, i morgon kanske den här identiteten är död for ever och sen ploppar det upp något nytt. Eller så skriver jag x antal tusen inlägg och är med i debatten. Who knows.

Men den stora fragan kvarstar, ar jag ett foretag eller inte?
Och vad vill jag?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips