Handuppräckning!
Alla som inte bedriver lobbying räcker upp en hand!
Alla som inte bedriver lobbying räcker upp en hand!
Det är ett känt problem hos en del av deras modeller.
Jag har själv ett Hilleberg Akto. I dörren sitter ett fäste för att fästa upp dörren. Det fästet läcker som ett såll och har alltid gjort. Det går inte att använda absiden när det regnar. Regnet direkt strilar in. Fästet sitter mitt på väggen så det är inte i en kant eller så.
Med all respekt för den som gillar Hilleberg och annat och är privatpersoner här, men man undrar ju hur mycket av det som skrivs på såna här ställen skrivs av företagen själva... Trovärdigheten känns inte helt vattentät om man säger så.
Hur många identiteter kan man ha? Man kan ju starta en diskussion och föra diskussionen helt själv eller i vart fall en stor del av den.
Visst, det bryter mot reglerna men hur kollar man det?
Har du pratat med Hilleberg om problemet?
det där genomskådas ganska omgående, många forum som utsidan med flera har en mångårig och trogen skara följare som snabbt sniffar upp "fulkonton"..
Hur vet ni/vi/man vem dessa trogna följare är?
Hur ska jag som vanlig svenssonanvändare veta skillnaden?
man kan titta på profilen, har någon varit med länge, gjort tidigare inlägg, produkt recensioner osv. du till exempel är ny med 9 inlägg, så hårt som du kritiserar hilleberg så misstänker vi snart att du är en före detta missnöjd anställd på hilleberg som kanske till och med fått sparken.... hmmm
(viss ironi)
Johannes: Om du kollar uppe till höger på ditt senaste inlägg så står det hur många inlägg du har gjort totalt. Om det dyker upp någon som på sitt första inlägg börjar höja en produkt/butik till skyarna så brukar det inte ta lång tid innan det är genomskådat av någon som hängt här ett tag.
Det brukar vara ett sånt uppenbart säljsnack dessutom så det är rätt lättgenomskådat. Så det smartaste vore ju av någon tillverkare att plantera via nån med många inlägg.
Hallå Hilleberg, Fjällräven m.fl. Ring mig!! ;-)
Johannes, ta del i debatten, och inte bara i Hillebergdebatten. Visa att du har mer åsikter än att Hilleberg är dåliga. Det är bästa sättet att visa vem du är och vad du tycker.
Det är bästa sättet att visa vem du är och vad du tycker.