Jag har funderat på en Canon 350D eller Nikon D70s men undrar om någon känner till shoppingsiter inom Europa där man kan köpa billigt.
MVH
Daniel
MVH
Daniel
Jag tror inte att de är billigast i Europa - flera brittiska webbshoppar som bara levererar inom UK är billigare - men franska Pixmania brukar ligga bra till på Pricerunner och mina erfarenheter är aft de är snabba och smidiga.danielfornell; sa:Jag har funderat på en Canon 350D eller Nikon D70s men undrar om någon känner till shoppingsiter inom Europa där man kan köpa billigt.
haskell; sa:Jag tror inte att de är billigast i Europa - flera brittiska webbshoppar som bara levererar inom UK är billigare[...]
sachsaren; sa:/OT
Det här var lite lustigt, återigen undrar jag vad som anses tillhöra Europa.
När svenskar i t.ex. Trelleborg går på en Tyskland-färja, säger de: Nu reser vi över/ner till Europa. Vilket innebär, att Sverige inte ligger där: i Europa.
Tydligen inte heller de brittiska öarna.
Konstigt bara att t.ex. vi tyskar reser till Nordeuropa när vi reser till Skandinavien och till Västeuropa när vi reser till Storbrittanien. Själv bor vi i Centraleuropa...
/Slut på OT
danielfornell; sa:Jag har funderat på en Canon 350D eller Nikon D70s men undrar om någon känner till shoppingsiter inom Europa där man kan köpa billigt.
MVH
Daniel