Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Okej, okej jag fattar. Eget käk
Kollade också upp tiderna så då e de bara när vi ska sammlas.
En extra presenning låter väldigt smart, man vet ju aldrig.
/Robin
Vad sägs om att samlas klockan 15.00 på Hindås station? Jag kan lika gärna ställa bilen där. Vägen till Hindåsgården är ju ändå bara tråkig cykelbana genom Hindås.
Eller är det för tidigt/sent? Det första vindskyddet ligger ju lite mindre än halvvägs från Hindås sett, så det kändes som en rätt bra tid.
(Kom på att jag faktiskt har varit vid det vindskyddet, där fanns alla bekvämligheter, tom en TV... dock ingen ström)
Det ser ut som om jag måste ta med mig min hund på vandringen, är det någon som är allergisk/hundrädd? Otto är en svart labrador som är god som guld och älskar människor utan att för den skull vara överdrivet påträngande.
Är det någon som absolut inte vill ha med honom, så säg till, så får jag ordna det på annat sätt.
Om det är någon mer än jag som ska ta bilen in till stan kan ni ställa den gratis/säkert på mitt jobb på ringön. I så fall är det bara att säga till så kan vi träffas tidigare så vi hinner över bron.
Vi är ett ringrostigt par som behöver lite luft!
Aktiva bergklättrare/vandrare sedan 20-år,
är det nån åldersgräns ;o)
Vi kommer gärna med på denne turen!
Jag får skjus till Hindås station. Hur tar ni er från Skatås sedan? Är det ngn som tar bil där ifrån till Hindås, så följer jag gärna med om det finns plats. Annars kollar jag upp komunikationen från Skatås. Nu har jag ialf, bunkrat upp med mat och lite gott så jag ska väl överleva det är ju inte så länge.