Tvättlapp på Marmot hydrogen sökes

Finns det nån som kan tänka sig att fota sin tvättlapp och lägga upp här alternativt skriva vad som står? Min är förlorad och jag behöver all information som står på så som innehåll, material, tvättråd, osv.

Tusen tack på förhand.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Det syns kanske lite dåligt, färgkombinationen är inte den bästa för att fastna på bild.

I runda slängar står det:
Förvara inte i blött eller komprimerat tillstånd, kan orsaka förlust av loft.

Fäst alla kardborrband. (finns väll inga?)
Använd en frontmatad tvättmaskin med stor volym. Använd speciellt duntvättmedel eller milt tvättmedel. SKÖLJ NOGGRANT.

Torktumla i tumlare med stor volym, låg värme tillsammans med tennisbollar.
Nylonet kan smälta om det blir för varmt.
INTE dropptorka.

Hittade denna instruktionsvideo som säger ungefär samma sak.

Bilagor

• Helium.jpg
    Helium.jpg
    294.4 KB · Visningar: 389
Tusen tack det var mycket vänligt. Tack tack nu ska jag skriva ner detta och spara på nått bra ställe.
Tack ännu en gång.

Jacob

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips