Nordesjö; sa:Hmmm... man kanske skulle testa att hoppa med Skeppshulten från Essingebron rätt ner i en Pettersonbåt på vägen hem.
Så förvånade de skulle bli.
Och så slipper jag betala skatt för din vård
Nordesjö; sa:Hmmm... man kanske skulle testa att hoppa med Skeppshulten från Essingebron rätt ner i en Pettersonbåt på vägen hem.
Vandrare; sa:Sluta nu för #¤&. Måste alla trådar förstöras med långa debatter om rätt eller fel, grenrem, lekjälm och nödraketer. Gå och läs Fjällsäker istället! Antar att inlägget om skatt var en drift med dessa tråktrådar, som kanske inte alla uppfattade...
Det började ju så bra, kunde blitt en kul tråd... (snyft)
[Ändrat av Vandrare 2006-08-08 kl 14:03]
Bomullsmannen; sa:för övrigt: Vad är ollisar?
Almgren; sa:Men kommer det en film som den hör ovan, utan text, så tolkar nog de flesta det som en mindre seriös tråd.
Vandrare; sa:På tal om ollisar: Två skateboardåkande kompisar såg folk göra ollisar på TV på tidigt 80-tal. "Hur kan dom göra så, skateboarden måste sitta fast i fötterna". Så dom tog helt enkelt av sig skorna, spikade fast dessa i brädan (genom sulan) och snörde på sig skorna igen. Att göra ollisar blev lättare, men jag har för mig att dom tyckte det var obehagligt att åka nerför branta backar.
Vandrare; sa:Precis, det var min mening att starta en plojtråd, rätt upfattat. Ville inte att den skulle spåra ur till nåt seriöst om Sveriges skattetryck...
Jag är en god medborgare och betalar en slant här hemma oxå. Iallafall till just sjukförsäkringssystemet.öringen; sa:I Tyskland betalar ni väl inte skatt för några svenskar alls?![]()
gundj; sa:Jag är en god medborgare och betalar en slant här hemma oxå. Iallafall till just sjukförsäkringssystemet.