Trangia Triangel

verkar intressant dels som viktsbesparing om man bara behöver en kastrull dels som effektivisering av stekning med Trangias stekpanna.

Nån som skaffat sig erfarenhet av Trangia Triangel med gasbrännaren?
http://www.trangia.se/2910.produktnyheter.html

Thure

Bilagor

• trangiatriangel.jpg
    trangiatriangel.jpg
    47.6 KB · Visningar: 6,169

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Eftersom dom (Click stand) oxâ säljer Trangia-brännare sâ är det säkert ett samarbete, och dâ dyker väl titanvarianten snart upp hos Trangia oxâ.

Kanske men "triangeln" ser inte ut på samma sätt som clickstand, clickstand har två "kanter" på varje sida ("triangeln" är slät) hållaren för brännaren är olika så om det skulle vara ett samarbete så skulle "triangeln" vara densamma dvs Trangia skulle sälja Clickstands produkter och vice versa.

Önskar en robusare också

Jag hade gärna sett en liknande lösning för att kunna använda de riktigt stora grytorna (typ 4,5 l) också. Helst med mf-brännare. Denna lösning ger ju ett vindskydd på köpet. Jag gissar att den är lite för vek för det men hoppas att jag har fel.

Kul att se lite nyheter från Trangia också.

/Tommy

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips