Tältkampanj hos naturkompaniet 2014?

Är det något här som sitter på information om Naturkompaniet kommer ha någon kampanj gällande tält även i år som de haft de senaste åren? Förra året fick man ju en Primus Micron Lantern och året innan "presentkort"/värdecheck hos naturkompaniet om jag förstått det rätt.
När brukar de i så fall dra igång de kampanjerna och vet någon t.o.m hur de planeras se ut i år?

Ska köpa ett Hillberg Allak men känner ju inte för att köpa det nu och sen kommer det någon bra kampanj om ett par veckor :)
 
Själv hittade jag HB Allak hos komplettfritid.no (företaget Lars Monsen gör reklam för) för en vecka sedan. Priset var då ca 6000 NOK, Obetydligt högre i svensk krona då kursen är relativt bra idag.

När jag nu skulle länka visade det sig att tältet linte längre finns på lager, men kanske det är idé att följa upp senare.

Hur de andra HB är i förhållande till svenska priser hag jag inte koll på.

/Håkan
 
Om du eller någon i din vänskapskrets pluggar så har du 10% rabatt och prisgaranti i kombination på både addnature och outnorth.

Ingen dunderrabatt men bättre än inget, särskilt om utbudet hos Hilleberg Outlet inte är nå vidare när du ska slå till.
 
Tack för era svar :)
Tänkte på naturkompaniet eftersom jag varit nöjd med deras bemötande i butikerna och tycker de är trevliga. Men ja man kanske är dum som inte väljer de som är billigast istället?:p

Outnorth har ju footprint på köpet. Inget jag känner att jag hade köpt annars men kanske är bra att ha.

När brukar addnature ha sin rea?

Någon som har erfarenhet av Hillebergs egen outlet? Hur stora tror ni dessa "smutsfläckar" är på tälten och hur brukar leverans osv fungera från dem?
 
Jag tycker priserna är på tok för höga på Hillebergs outlet. Helsports outlet har halva priserna. Har själv köpt en tarp från Hillebergs outlet. De hade inte uppgivit några skavanker, och pga av att det dröjde innan jag började använda den, upptäckte jag inte att en söm var mycket dålig pga dålig tillskärning av tyget. När jag ringde upp Hilleberg, fick jag veta att inga garantier och ingen reklamationsrätt gällde outletvarorna.
 
Jag tycker priserna är på tok för höga på Hillebergs outlet. Helsports outlet har halva priserna. Har själv köpt en tarp från Hillebergs outlet. De hade inte uppgivit några skavanker, och pga av att det dröjde innan jag började använda den, upptäckte jag inte att en söm var mycket dålig pga dålig tillskärning av tyget. När jag ringde upp Hilleberg, fick jag veta att inga garantier och ingen reklamationsrätt gällde outletvarorna.

"Garantier gäller som för övriga tält, där inget annat anges. I fall då ett specifikt fel anges som orsak till prisnedsättning, fråntas detta från garantin."

står det på deras hemsida
var felet specat ?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
anika Handle hos mixmelot.com? Butiker och leverantörer 0
dsk Handle hos dhgate.com? Butiker och leverantörer 12
lagrave Brist på ansvar hos Arcteryx/Tierra Butiker och leverantörer 44
maria03 Ångra köp hos Barrabes Butiker och leverantörer 0
JohnnyL Naturkompaniet Butiker och leverantörer 13
Bomaye Dålig service naturkompaniet Butiker och leverantörer 77
Kilsbergarn Naturkompaniet har börjat sälja prenumerationer på Svenska Dagbladet Butiker och leverantörer 8
Lost Wanderer Bojkotta Naturkompaniet Butiker och leverantörer 14
AnteÅ Naturkompaniet i Sundsvall Butiker och leverantörer 7
Hunter91 Naturkompaniet - Leverans till butik Butiker och leverantörer 2
mintermos Aldrig mer Naturkompaniet Butiker och leverantörer 52
zzeezz Naturkompaniet Butiker och leverantörer 12
tomhylsan Naturkompaniet Butiker och leverantörer 7
Winell Naturkompaniet orderbekräftelse Butiker och leverantörer 10
rija Hej då Naturkompaniet Butiker och leverantörer 60
flanell Naturkompaniets Marginaler Butiker och leverantörer 96
Info Naturkompaniet - Reklamation av Haglöfs Nansen Mountain Pant. Butiker och leverantörer 9
mralex Prisättningbluff Naturkompaniet? Butiker och leverantörer 11
johanv Naturkompaniet Butiker och leverantörer 37
novas husse Naturkompaniet tar över? Butiker och leverantörer 6
niklaz Naturkompaniet - pruta? Nej tack. Butiker och leverantörer 59
Niklas L Friluftsbolaget = Naturkompaniet Butiker och leverantörer 12
MikkeK Superkasst!! Naturkompaniet Friluftsbolaget Butiker och leverantörer 0
kfs Naturkompaniet=Friluftsbolaget=Fjällräven Butiker och leverantörer 12

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.