Svar från Roberts??

Ni som har haft kontakt med Roberts, brukar det vara svårt att få svar? Ska beställa en sovsäck men villa ha hjälp med storleksval. Mailade för nästan två veckor sedan men inte fått något svar alls....

Har för mig att det gick på någon arbetsdag de gånger jag har haft kontakt med dem, så skicka om ditt mail! Det kanske fastnat någonstans och fallit mellan stolarna.

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
De brukar svara ganska omgående med hög servicenivå. Haft mycket kontakt via mail i omgångar och det har aldrig varit några problem.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Aktuellt

Vandra säkert i värmeböljan

Vandra säkert i värmeböljan
Sommarvandringar står på schemat för många, men värmen ökar risken för både vätskebrist och värmeslag. Med rätt planering kan du njuta av turen.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.
Har du rätt mailadress? Låter helt olikt Roberts de har varit exemplariska snabb och distinkt mailkorrespondens.

Thure

De har som sagt var mycket bra service. Du kan ju dock ha haft oturen att ha kontaktat dom i en semesterperiod då fabriken stänger ned. Det låter iofs otroligt under den här tiden på året, men när jag beställde av dom i somras så skulle de stänga ned fabriken i några veckor.

Samma sak för mig.
Köpte en sovsäck efter sommaren. Fick svar mycket fort, alltid samma dag och fick säcken en vecka efter beställning och betalning.
Nu tänkte jag köpa en till men har inte fått svar alls. Skickade en beställning för tre veckor sedan och har skickat nåt mail till ibland för att kolla men inget svar.

Något fel måste det vara, de brukar svara på någon dag.

Är det någon annan som haft kontakt med Roberts under den senaste tiden?

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.