Svar från Roberts??

Ni som har haft kontakt med Roberts, brukar det vara svårt att få svar? Ska beställa en sovsäck men villa ha hjälp med storleksval. Mailade för nästan två veckor sedan men inte fått något svar alls....
 
Har för mig att det gick på någon arbetsdag de gånger jag har haft kontakt med dem, så skicka om ditt mail! Det kanske fastnat någonstans och fallit mellan stolarna.
 
De brukar svara ganska omgående med hög servicenivå. Haft mycket kontakt via mail i omgångar och det har aldrig varit några problem.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Har du rätt mailadress? Låter helt olikt Roberts de har varit exemplariska snabb och distinkt mailkorrespondens.

Thure
 
De har som sagt var mycket bra service. Du kan ju dock ha haft oturen att ha kontaktat dom i en semesterperiod då fabriken stänger ned. Det låter iofs otroligt under den här tiden på året, men när jag beställde av dom i somras så skulle de stänga ned fabriken i några veckor.
 
Samma sak för mig.
Köpte en sovsäck efter sommaren. Fick svar mycket fort, alltid samma dag och fick säcken en vecka efter beställning och betalning.
Nu tänkte jag köpa en till men har inte fått svar alls. Skickade en beställning för tre veckor sedan och har skickat nåt mail till ibland för att kolla men inget svar.
 
Något fel måste det vara, de brukar svara på någon dag.

Är det någon annan som haft kontakt med Roberts under den senaste tiden?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.