Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
En udda "fågel" bland KN-modellerna är den här knivsågen ämnad till fruset kött:
En annan tämligen välkänd line-up av köksknivar är Bahcos Husmorsserie, mera känd som likkisteserien beroende på greppets udda utseende. Här är en laxkniv/skinkkniv:
Jag tror med stor sannolikhet jag har en sån liggandes ute vid mitt torp. Det följde med lite husgeråd vid tillträdet. Ska kolla till helgen. (Sista bilden)
/Thomas
Jag tror med stor sannolikhet jag har en sån liggandes ute vid mitt torp. Det följde med lite husgeråd vid tillträdet. Ska kolla till helgen. (Sista bilden)
/Thomas
Varje gång man går in på EKA:s hemsida får jag intryck av att de lagt till eller tagit bort något från produktserien. Nytt försvinner lika fort som det kom dit, och gammalt dyker upp igen. Jag fattar inte vad de håller på med.
Samtidigt finns det en rad EKA-knivar ute på marknaden som EKA inte har på sin hemsida. T.ex. W12 cordblade.
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...