Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Grattulerar.
Brukar kika in här då och då och kolla vad herrarna har för sig.
Har någon annan tråd nått 1.000 sidor? Borde uppmärksammas av utsidans ansvariga.
Det är klart att de ska skära väl Egentligen klarar man sig mycket bra med en sådan här lösning, definitivt som edc och även till 99% i friluftslivet om man kombinerar med yxa/såg/storkniv efter behov. Mat, fisk, småvilt och lättare tälj.För övrigt den första kydexen jag gjorde.
Det är klart att de ska skära väl Egentligen klarar man sig mycket bra med en sådan här lösning, definitivt som edc och även till 99% i friluftslivet om man kombinerar med yxa/såg/storkniv efter behov. Mat, fisk, småvilt och lättare tälj.För övrigt den första kydexen jag gjorde.
Grattis Paul till 1000 sidor!
Då återstår egentligen bara två frågor.
Är det inte dags att tråden byter namn tilll "Sveriges officiella knivforum"?
och
Kommer du att bjuda på tårta...?
Hatten av!
/Lux
Att prata om antal sidor i en tråd är fullständigt meningslöst, eftersom var och en själv kan ställa in hur många inlägg som ska visas på varje sida. Den här tråden är för mig "bara" 300 sidor.
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...