Tackar för recensionen! Som sagt, det får bli en sådan inom en snar framtid. Sorry för att ha lockat in dig i träsketSäkert!
När man har konverserat för mycket med dePaul här så får man till och med lust att skaffa en till.
Första intryck!
~Paul~
Tackar för recensionen! Som sagt, det får bli en sådan inom en snar framtid. Sorry för att ha lockat in dig i träsketSäkert!
När man har konverserat för mycket med dePaul här så får man till och med lust att skaffa en till.
Första intryck!
Haha. Sorry för det. Min lömska plan är att alla köper på sig knivar som de sedan säljer till mig för billig peng.
~Paul~
Sant. Min plan har ännu inte funkat speciellt välHaha, då verkar du ha kommit halvvägs, vi köper, men har inte börjat sälja till dig än
__
Fredrik
Och nu när det pratas om köp och sälj så får jag väl presentera en kniv till för att se om någon blir än mer köpsugen!
Beskrivning i text och bild: http://cykligare.blogspot.se/2013/03/designersamarbeten-iv-ans.html
Nästa recension kommer att bli på en grönsak!
Sen råkade jag få hem några stycken knivar igår. Så beskrivningar och kanske någon recension av dem kommer. Och en av dem Herr Björk råkade vara en Ka-Bar Dozier!
/ John
Som jag skrivit tidiagre tänker jag mig köpa ett par klassiska "SAK" till barnen.
De enda i den vanliga mindre storleken som har bladlås verkar vara Wengers "s"-modeller.
Har någon prövat dessa?
![]()
![]()
Det jag funderar på är framför allt två saker:
Är knappen till bladlåset så avigt placerat att det är i vägen eller kanske riskerar man att klämma åt av misstag och så släpper spärren?
Är bladet och övriga verktyg allt för tröga att fälla ut och in för barn i 8-11 års åldern?
Finns det andra alternativ man bör överväga i samma stil?
Som sagt, mycket tacksam om någon som klämt på en av dessa modeller (S10, S17, S18, S557)kan ge lite reflektioner på bladlåset och övrigt också förstås.
är en händig pryl. Sitter alltid på min nyckelknippa.
Thure