Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Tack för kommentarerna, slidan är på gång. Väntar på lite rårandsläder, en rulle läderremm och lite annat smått och gott. Förhoppningsvis om en vecka eller två är även slidan färdig.
Tänkte mig en klassisk vikslida med en upphängare av rund läderremm med någon form av traditionell smyckning. Jag är total nybörjare då detta är min 2a kniv så allt tar lite tid när jag behöver kompletera med extra verktyg och material.
Bilden gör inte kniven rättvisa dock, det ser på bilden ut som att ryggen inte är symetrisk, vilket den i verkligheten är. Den är nu även polerad med stålull grad 0000. Blank som en spegel. Detta blir en 30-års present till min allra bästa barndomsvänn
Tänkte mig en klassisk vikslida med en upphängare av rund läderremm med någon form av traditionell smyckning. Jag är total nybörjare då detta är min 2a kniv så allt tar lite tid när jag behöver kompletera med extra verktyg och material.
Bilden gör inte kniven rättvisa dock, det ser på bilden ut som att ryggen inte är symetrisk, vilket den i verkligheten är. Den är nu även polerad med stålull grad 0000. Blank som en spegel. Detta blir en 30-års present till min allra bästa barndomsvänn
Och nästa bild
Den vart as bra
Seved
Tack för det Seved, och alla din tips&råd!
Nöjet är helt på min sida
DePaul, är nästan klar med Vanadin bladet, vart 64, till slut
Seved
Oj jäklar va hårt. Bra! Borde vare extremt slitstarkt. Kanon till en jaktknivNöjet är helt på min sida![]()
DePaul, är nästan klar med Vanadin bladet, vart 64, till slut
Seved
~Paul~
Oj jäklar va hårt. Bra! Borde vare extremt slitstarkt. Kanon till en jaktkniv.
~Paul~
Ja den blev riktigt hård
Seved
Hoppas att det blir några bilder ocksåJa den blev riktigt hård. Ja det borde den bli, riktigt slitstark Hoppas det blir en hjort snart så ska jag prova den. Ska försöka börja skafta nästa vecka.
Seved
~Paul~
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg