Stort knivintresse - välj din favoritkniv

supergeten

Avstängd
re

Tjena gott folk o trevlig söndag.
Håller på o goglar runt o kollar efter en hackman survival knife wietnam era. Inte carcias brasilien skit utan den äkta varan. Någon som har erfarenhet eller har en sådan? Paul kanske har en i sina gömmor o visa upp?

mvh K-Lilja

Tyvärr så har jag inte den.

Vad exakt behöver du veta? Det är en mycket eftertraktad och ovanlig Sorsakoski som tillverkades i en snäv upplaga till Vitnamsoldater. Chris Reeve har ju en variant på denna design. Bättre än originalet men inte lika mycket värd.

~Paul~

Aktuellt

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.
Remouladsås

Servera med smörslungad kokt dillpotatis och citronklyftor tillsammans med den tidigare omskrivna remouladsåsen. Som tillbehör är det gott med en grönsallat och en enkel vinägrett.
~Paul~
Jag har missat den tidigare omskrivna remouladsåsen och tar gärna emot recept på både den och smörslungad dillpotatis.

Det duger bra med PM.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips