Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tjena gott folk o trevlig söndag.
Håller på o goglar runt o kollar efter en hackman survival knife wietnam era. Inte carcias brasilien skit utan den äkta varan. Någon som har erfarenhet eller har en sådan? Paul kanske har en i sina gömmor o visa upp?
Vad exakt behöver du veta? Det är en mycket eftertraktad och ovanlig Sorsakoski som tillverkades i en snäv upplaga till Vitnamsoldater. Chris Reeve har ju en variant på denna design. Bättre än originalet men inte lika mycket värd.
Servera med smörslungad kokt dillpotatis och citronklyftor tillsammans med den tidigare omskrivna remouladsåsen. Som tillbehör är det gott med en grönsallat och en enkel vinägrett.
~Paul~
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...
Från Bruksvallarna fortsatte vi i fortsatt kallt högtrycksväder. Den befarade spårlabyrinten upp och förbi Ramundberget visade sig vara tämligen ...
3 kommentarer
Det började med en känsla av att tiden hade gått utan att jag riktigt märkt det. Utrustning i garderoben, kartor i hyllan och ett liv som blivit mer ...
I år är det sextio år sedan jag vandrade i Sarek för första gången, och de närmaste dagarna kommer min nya bok ut: Sarek – en biografi. Det är en ...
4 kommentarer