Du slöjdar föga mindre än bjälkar förstår ego.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Du slöjdar föga mindre än bjälkar förstår ego.
vet inte om det där var menat till mig för du skrev lite konstigt.
men s1an tycker jag är en storlek som funkar till det mesta, för dvärgar funkar den förmodligen som ett svärd men jag gillar den
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Nja knivar för att slöjda med brukar se ut som Nusnäs eller vara krumma men du kan väl visa upp några av dina slöjdalster gjorda med din rejäla kniv?
Nja knivar för att slöjda med brukar se ut som Nusnäs eller vara krumma men du kan väl visa upp några av dina slöjdalster gjorda med din rejäla kniv?
nu vet jag faktiskt inte riktigt vart du har läst att jag slöjdar med min kniv, men för att utveckla min första kommentar:
när jag är ute i naturen i samband med fiske, jakt eller bara vandring så har jag med mig min fällkniven S1, den är för mig användbar till det jag behöver den till. sen att andra tycker andra knivar är bättre respekterar jag till 100%, men S1 är den jag föredrar.
jag sitter alltså inte i snickeboa och täljer gybber av den eller tillverkar andra konstigheter
Cannonball
Gäst
nu vet jag faktiskt inte riktigt vart du har läst att jag slöjdar med min kniv, men för att utveckla min första kommentar:
när jag är ute i naturen i samband med fiske, jakt eller bara vandring så har jag med mig min fällkniven S1, den är för mig användbar till det jag behöver den till. sen att andra tycker andra knivar är bättre respekterar jag till 100%, men S1 är den jag föredrar.
jag sitter alltså inte i snickeboa och täljer gybber av den eller tillverkar andra konstigheter
Du vet förmodligen inte om att man helst ska använda knivar med max 7cm blad på detta forumet... Annars kommer det gliringar och kryptiska kommentarer..
Mvh, stolt A1 användare.
Du vet förmodligen inte om att man helst ska använda knivar med max 7cm blad på detta forumet... Annars kommer det gliringar och kryptiska kommentarer..
Mvh, stolt A1 användare.
då ber jag ödmjukast om ursäkt och ska genast göra min S1a 6cm kortare
Samt inte högre än en kort Nusnäs

Jag fick hem en Ontario Rat-5 och en Buck 110 för ca en vecka sedan, inga problem denna gången!Jag skickar ett pm med hur jag gjorde...
Hej
Har du fåt brugt din kniv – og er du nøjd med din RAT 5?
Hilsner fra DK,
Morten B
Cannonball
Gäst
Jodå jag är nöjd med min RAT-5, men den är omslipad till konvex egg nu.Hej
Har du fåt brugt din kniv – og er du nøjd med din RAT 5?
Hilsner fra DK,
Morten B
Jag använder den inte så ofta, det blir oftast F1:an eller A1:an som följer med.
Däremot så är slidan helt kass så jag måste göra en ny i läder, det var extremt dålig kvalité på originalet.
Hittade en grymt snygg kökskniv vars damaskmönster liknar en fjäder! Favorit att titta på ja!
http://www.britishblades.com/forums...hen-Pair-WIP&p=1826158&viewfull=1#post1826158
http://www.britishblades.com/forums...hen-Pair-WIP&p=1826158&viewfull=1#post1826158
Hittade en grymt snygg kökskniv vars damaskmönster liknar en fjäder! Favorit att titta på ja!
Wow!
~Paul~
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg