Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
re
Här är nu hela dessert kniven med slida färdig. Tror det blir en keeper den här gången
vad tycker ni.
mvh Kimmo lilja
Här är nu hela dessert kniven med slida färdig. Tror det blir en keeper den här gången
vad tycker ni.
mvh Kimmo lilja

Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
re

re
Undra sa flundra
Undra sa flundra
Keeper kniven
Upphängningen av slidan gillar jag skarpt.
"Snäpper" kniven i slidan så den sitter säkert?
Säger det igen. LÄCKERT!
Upphängningen av slidan gillar jag skarpt.
"Snäpper" kniven i slidan så den sitter säkert?
re
Klickar fint när man trycker ner den.
Klickar fint när man trycker ner den.
re
Trodde jag skulle behålla den här fulltångaren men blir nog ett byte mot en Randall kniv. Ska se vad den här randall dealaren vill erbjuda för modell först men vi diskuterar fram o tillbaks. Återkommer med bilder när allt är klappat o klart
Trodde jag skulle behålla den här fulltångaren men blir nog ett byte mot en Randall kniv. Ska se vad den här randall dealaren vill erbjuda för modell först men vi diskuterar fram o tillbaks. Återkommer med bilder när allt är klappat o klart
re
fick hem en S1a nyligen o har inte hunntit att prova den än direkt på något. Jäävligt schysst slida.
Vart fick du tag på den??
fick hem en S1a nyligen o har inte hunntit att prova den än direkt på något. Jäävligt schysst slida.
Den har jag beställt hos http://martinsheaths.blogspot.com/
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg