Ja, det tycker jag nog!Tyckte slid modellen till kniven var också bra för den modellen. En ny fräsh modell liknande skulle nog funka bra också, vad tror ni
~Paul~
Ja, det tycker jag nog!Tyckte slid modellen till kniven var också bra för den modellen. En ny fräsh modell liknande skulle nog funka bra också, vad tror ni
Förstår.Joo, självklart men tänkte mer på tiden med användning o så för att eliminera risken.
Beror på. Antingen naturellt eller artificiellt. Det senare är förståss mer tåligt. Jag tänker då på Micarta, G-10, Zytel, kolfiber osv.Tänker också på vilket material man skulle använda till själva skaftet. Den här gången tänker jag på något som verkligen blir vatten, blod tätt osv. Några förslag Paul? Gör ju inget om det är lite vackert också.
1. Ja, det bör det bli.1. Om det blir träd så måste det bli en jäkligt bra stabbad bit iallafall.
2. Hur är g10 o micarta när man blir fuktig om händerna?
Inte såvitt jag vet. Har faktiskt inte riktigt koll på hur pass produktiv han är, men du kan ju alltid ringa honom. Eniro...
Tupp- uslingen hade inte en chans!! Jag kunde som sagt inte sova så jag gick upp och gjorde lite kamomillte, samt kikade på lite knivar (förstås).
OK, så du jobbar nätter ibland. Intressant.
~Paul~
Nej, det var en jaktkniv, typ modifierad nessmuk.
~Paul~
Inte såvitt jag vet. Har faktiskt inte riktigt koll på hur pass produktiv han är, men du kan ju alltid ringa honom. Eniro...
Den gäckande Stiga-kniven.
![]()
![]()
~Paul~