Om jag minns rätt så ägde Sandvik Bahco på 90-talet så förmodligen är det inte aktuellt i det här fallet.Kniven är ju inte helt ny det ser man, undrar när den är tillverkad? Då följer frågan ägde Sandvik Baco då?
~Paul~
Om jag minns rätt så ägde Sandvik Bahco på 90-talet så förmodligen är det inte aktuellt i det här fallet.Kniven är ju inte helt ny det ser man, undrar när den är tillverkad? Då följer frågan ägde Sandvik Baco då?
Om jag minns rätt så ägde Sandvik Bahco på 90-talet så förmodligen är det inte aktuellt i det här fallet.
~Paul~
Kniven är ju inte helt ny det ser man, undrar när den är tillverkad? Då följer frågan ägde Sandvik Baco då?
Gör så. Men jag kan redan nu konstatera att bladet inte har något med Sandvik eller Bahco att göra.Kniven är gjord 1973 eller -74. Jag kan lägga upp bild på mina lösa blad i kväll om det hjälper.
Grattis! Ja, tullen har blivit riktigt jäkla nitiska.Fick hem 530:in o vexen idag. Jäklar va tinlig 530:in var. Ska ta lite bilder i dagsljus imorron. Fn jag åkte på 291:- i tull.
Seved
Grattis! Ja, tullen har blivit riktigt jäkla nitiska.
~Paul~
Ja jäklar. Jag har torskatt på tull varje gång nu. Även på material.
Seved
Det är ju typiskt att när dollarn ligger så pass lågt så skall priset gå upp pga nitiska tullare. Man får aldrig vara fullt lyckligJag har klarat mig varje gång!Går väl åt skogen nästa gång bara för det...
Jag har klarat mig varje gång!Går väl åt skogen nästa gång bara för det...
Det är ju typiskt att när dollarn ligger så pass lågt så skall priset gå upp pga nitiska tullare. Man får aldrig vara fullt lycklig.
~Paul~