Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stativ för hängmatta?
- Trådstartare turtle
- Start datum
Kan du ligga stilla i din hängmatta så finns det ju i skyttebutikerna den typ av kikarstativ som sportskyttar brukar.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Vet inte vad du menar, kan du länka?Kan du ligga stilla i din hängmatta så finns det ju i skyttebutikerna den typ av kikarstativ som sportskyttar brukar.
Jo, jag är medveten om det.Det går ganska enkelt att bygga sådana själv. Googla ”Turtledog stand”. Har varit på väg att bygga ett själv men inte kommit dit ännu. De finns även i fällbara varianter.
AMAZONAS Ram till hängmatta Olymp babymarkt.se
AMAZONAS Ram till hängmatta Olymp på babymarkt.se - Över 85.000 produkter ✓ Snabb leverans ✓ Shoppa säkert & bekvämt online!

AMAZONAS Ram till hängmatta Kronos babymarkt.se
AMAZONAS Ram till hängmatta Kronos på babymarkt.se - Över 85.000 produkter ✓ Snabb leverans ✓ Shoppa säkert & bekvämt online!

Vet inget om dem. Ett alternativ är ju krokar i väggen. Har för mig att det finns speciella anordningar för att sprida belastningen.
Tack. Att det ska va så dyrt. ...![]()
AMAZONAS Ram till hängmatta Olymp babymarkt.se
AMAZONAS Ram till hängmatta Olymp på babymarkt.se - Över 85.000 produkter ✓ Snabb leverans ✓ Shoppa säkert & bekvämt online!www.babymarkt.se
![]()
AMAZONAS Ram till hängmatta Kronos babymarkt.se
AMAZONAS Ram till hängmatta Kronos på babymarkt.se - Över 85.000 produkter ✓ Snabb leverans ✓ Shoppa säkert & bekvämt online!www.babymarkt.se
Vet inget om dem. Ett alternativ är ju krokar i väggen. Har för mig att det finns speciella anordningar för att sprida belastningen.
Tyvärr får jag inte sätta upp hängmattan i väggen för dom som äger lägenheten, eftersom det är tegel säger dom. Kanske det finns speciella anordningar för tegel med?
Borra måste du ju. Som jag minna är principen alltså att man har som en balk med flera fästpunkter för att sprida belastningen. Den kan ju bli tämligen hög. Många, många gånger vikten på den som ligger i hängmattan. Man borde ju kunna fixa något sådant själv. Eller kanske hellre låta en yrkeman göra det, i mitt fall. Jag har inte kunskap nog för det. Hänger inte tyngre saker en tavlor och mindre skåp på väggarna. 
Har p.g.a. olyckliga omständigheter inte kunnat vara ute så mkt sedan jag köpte min matta, men har sovit så otroligt skönt i den de gånger det blivit. Drömde ett tag om att köpa en sån där sydamerikansk variant som är bredare och vävd i bommull (de är jäkligt snygga!) och hänga den över sängen med hjälp av väggfästen. Mitt sovrum är väldigt litet (typ jungfrukammare), så skulle inte behöva långa rep. Tanken var att den inte skulle kunna ta upp nån extra plats och kunna vara uppe jämt, jag skulle kunna sova i sängen om jag kände för det och samtidigt skulle sängen vara en säkerhet ivf det gick åt helvete och jag trillade ner. 😁
Har p.g.a. olyckliga omständigheter inte kunnat vara ute så mkt sedan jag köpte min matta, men har sovit så otroligt skönt i den de gånger det blivit. Drömde ett tag om att köpa en sån där sydamerikansk variant som är bredare och vävd i bommull (de är jäkligt snygga!) och hänga den över sängen med hjälp av väggfästen. Mitt sovrum är väldigt litet (typ jungfrukammare), så skulle inte behöva långa rep. Tanken var att den inte skulle kunna ta upp nån extra plats och kunna vara uppe jämt, jag skulle kunna sova i sängen om jag kände för det och samtidigt skulle sängen vara en säkerhet ivf det gick åt helvete och jag trillade ner. 😁
Senast ändrad:
Vet inte om jag skulle lita på en sån här och ful är den. Men den är också billig.
Finns liknande på andra ställen.
Stativ till hängmatta
Stabil stålrörsställning för en hängmatta (medföjer inte). Lätt att plocka isär och förvara över vintern. Röranslutning via åtta förzinkade metallstänger. Tv...
www.biltema.se
Ja det är ju jobbigt om man inte kan sätta upp hängmattan i en lägenhet.
Grejen är nog att turtle vill sova lika skönt hemma som han gör ute i sin hängmatta. Ivf var det så för mig, även om jag aldrig fick tummen ur.
Hittade tillverkarens sajt (träställningarna). De har de där sydamerikanska hängmattorna också. Tyvärr är det inte billigare där.
www.amazonas-online.com

AMAZONAS Hammocks
Original Brazilian hammocks, hanging chairs, garden furniture and frames. Our gently swinging products guarantee perfect relaxation.

Liknande trådar
- Svar
- 18
- Visningar
- 4 K
- Svar
- 0
- Visningar
- 181
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar