Stativ för hängmatta?

Vet inte om jag skulle lita på en sån här och ful är den. Men den är också billig.
Finns liknande på andra ställen.
Jag köpte en sådan för ett tag sen, men den är för liten för min hängmatta, så det va bortkastade pengar, vill inte kasta mer pengar därför gör jag ett mer noga försök denna gång tänker jag.
 
Grejen är nog att turtle vill sova lika skönt hemma som han gör ute i sin hängmatta. Ivf var det så för mig, även om jag aldrig fick tummen ur.
Så är det, min hängmatta är skönare än både min säng och soffa. Hade en skit fin och dyr säng förut men hängmattan är skönare än den lyxigaste säng man kan hitta. Alla ni som inte testat hängmatta borde göra det, se till att göra rätt bara och att ta en sån som man ligger diagonalt i.
 
Jag tror det är för att mattan formar sig efter kroppen som det är så skönt. Även om man har en skön madrass måste ju kroppen forma sig efter sängen. Enda problem tycker jag är att man inte kan ha grejer runt ikring sig. Inte så bra att hänga upp temuggen.

Jaha, den är kort. Men det är ju bara metallrör va? Borde väl gå att ta till en verkstad och låta dem svetsa på ett par bitar?
 
Jäsingen, de där var ännu dyrare än träställningen + en amazonashängmatta! Men de ser sköna ut.

Håller med förresten. Men t.o.m. våra titlar o akademiska meriter ska ju vara på engelska nu, så man får väl ge upp. Är tvärtom när det gäller datortermer, men det är ju för att det underlättar att använda engelska rakt av där plus att de svenska i vissa fall låter helt efterblivet dumma.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.