Stainless Steel Coated Clamp

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Fan vad glad jag blir!!! ja e rätt ny på att försöka få ihop en bra cykel!! de turer ja gjort tidigare har varit på skrotcyklar... o allla har sagt att nä... pakethållare går inte... bla bla bla!!! osv--- du måste ha en sån på sadelstolpen o annan skit..... men nu ser jag ju resultatet!!!

ser hur bra ut som helst!!!
blir å åka jula imorn!!! tjohooo!! :)

har du nå bra tips på pakethållare...
ja har inte mtb som du utan en racer....

planen är en cykeltur t ukraina i juni! :)! landsvägtrampning... tält o enkelhet :)!!! käka polska piroger! :)

super tack!

Välsignade Biltema!

Även Biltema har kraftiga, rostfria gummerade klamrar i olika dimensioner, se mitt inlägg i din andra tråd. Jag använder nästan uteslutande Biltemas "fästelement", ffa deras m4/m5/m6 rostfria skruvar/muttrar/brickor till mina mek-projekt. Svårslagen kombo pris/kvalitet!

Tubus pakethållare finns för såväl mtb (26"/559mm) som lvg/"racer" (700C/28"/622mm).

http://www.tubus.com/product.php?xn=1

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips