Anna Frimodig
Avstängd
Jag tycker absolut inte de ska bort. Mixleder är bara av ondo. Antingen har man med sig sportracket, eller så har man med sig tradracket. Jag orkar inte bära båda, då får jag kramp i ryggsäcken.
Anna Frimodig; sa:Jag tycker absolut inte de ska bort. Mixleder är bara av ondo. Antingen har man med sig sportracket, eller så har man med sig tradracket. Jag orkar inte bära båda, då får jag kramp i ryggsäcken.
carvingkimbo; sa:Vad har man med sig i sportracket, som man inte har med sig i tradracket?
/K
Anna Frimodig; sa:Men man kan sjuttsiken inte sportklättra med ett tradrack skramlandes om benen, ...
Anna Frimodig; sa:En blandning däremot blir varken hackat eller malet, ett tungt stort rack hindrar rörelsefriheten som sportklättringen har, och är det tungt nog har man ändå inte tid att välja säkring (utan har förmodligen förplacerade quickdraws på sin sporttur).
GustavOh; sa:Ser du dom som risigt bultade sportleder, så förstår jag att du ogillar dom.
Ser man dom däremot som tradleder som tagits ned på jorden av några bultar, så är det väl bara puritanerna som har något att anmärka på.