[Skåne] Gissa bilden!

iNstabl3

Gäst
Tack, men tyvärr hittar jag inga bra bilder från Skåne som passar så bra in här, så jag antar bollen är fri.

Hittade en bild, var är det?

Bilagor

• IMG_0061.jpg
    IMG_0061.jpg
    49.3 KB · Visningar: 381

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Ingen? Om vi tänker oss en linje norr om Åstorp - Klippan - Hässleholm. Där har vi den, sjön. Ser ni vad som finns bakom Tallgrenen?
Lycka till

Ingen? Om vi tänker oss en linje norr om Åstorp - Klippan - Hässleholm. Där har vi den, sjön. Ser ni vad som finns bakom Tallgrenen?
Lycka till

Jag tänkte först på Bjärsgårdsjöarna men vill minnas att de flesta är ganska små så det stämde inte med vyerna.
Därefter jobbade jag mig uppåt och landade vid Hjälmsjön. Då skulle det kunna innebära att stället bakom tallgrenen är Hjelmsjövik.

Eller så är jag helt ute och reser....

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips