[Skåne] Gissa bilden!

En tråkig tystnad har infunnit sig i denna tråd men nu jäklar ska de bli kul igen!

Vad heter sjön?

Bilagor

• gissa.JPG
    gissa.JPG
    112.8 KB · Visningar: 348
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Eftersom jag missade att jag blev erbjuden att lägga in en bild så tar jag chansen och gör det nu.

Vilken sjö är det som syns hitom skogen?
Jo! Där är faktiskt en sjö.

Bilagor

• 23.jpg
    23.jpg
    41.2 KB · Visningar: 298
Det här är en gissebild.
Elstängsel, stolpar, dubbel längd på skuggan, 45° solhöjd. Hö tv, måhända hästbete. Fotograferad siste oktober.
Tidpunkt?
Norr över?

;)

Klart att det är en gissebild :)
Jag kan väl börja med att säga att bilden är tagen ca 14:30 i rakt sydlig riktning.
Jag kan också säga vi befinner oss i en del där vi inte varit speciellt mycket i denna tråden.
//Peter

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.