[Skåne] Gissa bilden!

Rätt Thure precis utanför porten. På marken så det blir ett minus där. Teleobjektiv ca 90 mm.
Bollen och bilden är din.
Lycka till och Grattis!

Har begränsat med Skånebilder. Var är jag här?

Thure

Bilagor

• PICT1794.jpg
    PICT1794.jpg
    20.4 KB · Visningar: 260

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Tjena!

Jag tror du befinner dig bredvid väg 101 , mellan Trelleborg o Abbekås, lite luddigt svar kanske..

Med vänlig hälsning, Nicklas L

Hej!

Rent spontant så tror jag att du befinner dig vid den lilla fiskehamnen ( har glömt namnet nu) , vid Abbekås trakten. Vid svängen så finns även en liten ruin precis vid havet.

Med vänlig hälsning, Nicklas L

En bokstav fel om jag skall tro lantmäteriets karta och dessutom ost orten. Men du kanske menar samma plats som jag seobserver.

Tror jag är på stället som jag hittat med google street view nedan. Alltså cykelbanan till höger.

Thure

Bilagor

• skåne2.jpg
    skåne2.jpg
    32.7 KB · Visningar: 250
Senast ändrad:

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips