S1 till salu i sthlms området

Det är med sorg jag skriver detta. Är tvungen att sälja min Fällkniven S1:a. Så hoppas att jag kan hitta någon här på forumet som vill köpa den. Aldrig använd ute i skogen, bara skurit i lite papper. Jag vill ha 1200kr för den. Kan gå ner till 1000 om du kommer och hämtar den.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
S1

Så ledsen är jag inte men skulle gärna behålla den. Får se hur det blir, hör ingen av sig tills slutet av veckan behåller jag den.

Lägg ut den på Blocket till vettigt pris, kostar 20 spänn. Du får den säkert såld på några dagar om du lägger ut bild och har bra pris. Här är nog inte så sanslöst många och läser.

Jag är nog ute efter en kniv med tunnare blad. Vilken variant är det du säljer? Låter som ett klipp om du släpper den för 1000 kr och den är i mint condition.

S1 Pris: SEK 1.695:- (blank + läderslida)
S1bl Pris: SEK 1.880:- (svart + läder)
S1z Pris: SEK 1.620:- (blank + zytelslida)
S1blz Pris: SEK 1.815:- (svart + zytelslida)

Så ledsen är jag inte men skulle gärna behålla den. Får se hur det blir, hör ingen av sig tills slutet av veckan behåller jag den.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips