Rekord

verkar lite väl resultatorienterad för min smak. men ett litet grattis man väl kanske bjussa på, i alla fall så att man inte blir anklagad för att vara missunsam och avundsjuk.

Senast redigerad av en moderator:
Grattis

Grymt duktigt.
Fantastisk prestation.
Hoppas att hon nu kan genomföra den andra halvan av målet, att också komma högst upp.

Grattis Annelie Pompe

MVH
zzeezz

hm varför redigerades mitt inlägg fick man inte fråga om det var hon som klagade på supandet, i nån tråd för några månader sedan? eller var frågan felformulerad? jag var faktiskt nyfiken, på riktigt.

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
hm varför redigerades mitt inlägg fick man inte fråga om det var hon som klagade på supandet, i nån tråd för några månader sedan? eller var frågan felformulerad? jag var faktiskt nyfiken, på riktigt.

Jag tror du blandar ihop Anneli med en annan tjej. Anneli har däremot varit på tapeten här på Utsidan i samband med en påstådd bestigning av Shishapangma.

Mvh /Joel

Jag tror du blandar ihop Anneli med en annan tjej. Anneli har däremot varit på tapeten här på Utsidan i samband med en påstådd bestigning av Shishapangma.

Mvh /Joel

jag tyckte namnet klingade bekant, från någon häftig diskussion här inne, trodde att hon var den tjej som avslutade sitt medlemskap efter att ha framfört synpunkter på nån fjällfest, eller vad det var.

men då har jag förmodligen blandat ihop.

sorry, ber om ursäkt och förstår självklart redigeringen av inlägget.

tack för tillrättaläggandet.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips