Rekord

verkar lite väl resultatorienterad för min smak. men ett litet grattis man väl kanske bjussa på, i alla fall så att man inte blir anklagad för att vara missunsam och avundsjuk.

Senast redigerad av en moderator:

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Grattis

Grymt duktigt.
Fantastisk prestation.
Hoppas att hon nu kan genomföra den andra halvan av målet, att också komma högst upp.

Grattis Annelie Pompe

MVH
zzeezz

hm varför redigerades mitt inlägg fick man inte fråga om det var hon som klagade på supandet, i nån tråd för några månader sedan? eller var frågan felformulerad? jag var faktiskt nyfiken, på riktigt.

hm varför redigerades mitt inlägg fick man inte fråga om det var hon som klagade på supandet, i nån tråd för några månader sedan? eller var frågan felformulerad? jag var faktiskt nyfiken, på riktigt.

Jag tror du blandar ihop Anneli med en annan tjej. Anneli har däremot varit på tapeten här på Utsidan i samband med en påstådd bestigning av Shishapangma.

Mvh /Joel

Jag tror du blandar ihop Anneli med en annan tjej. Anneli har däremot varit på tapeten här på Utsidan i samband med en påstådd bestigning av Shishapangma.

Mvh /Joel

jag tyckte namnet klingade bekant, från någon häftig diskussion här inne, trodde att hon var den tjej som avslutade sitt medlemskap efter att ha framfört synpunkter på nån fjällfest, eller vad det var.

men då har jag förmodligen blandat ihop.

sorry, ber om ursäkt och förstår självklart redigeringen av inlägget.

tack för tillrättaläggandet.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips