Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
verkar lite väl resultatorienterad för min smak. men ett litet grattis man väl kanske bjussa på, i alla fall så att man inte blir anklagad för att vara missunsam och avundsjuk.
hm varför redigerades mitt inlägg fick man inte fråga om det var hon som klagade på supandet, i nån tråd för några månader sedan? eller var frågan felformulerad? jag var faktiskt nyfiken, på riktigt.
hm varför redigerades mitt inlägg fick man inte fråga om det var hon som klagade på supandet, i nån tråd för några månader sedan? eller var frågan felformulerad? jag var faktiskt nyfiken, på riktigt.
Jag tror du blandar ihop Anneli med en annan tjej. Anneli har däremot varit på tapeten här på Utsidan i samband med en påstådd bestigning av Shishapangma.
Jag tror du blandar ihop Anneli med en annan tjej. Anneli har däremot varit på tapeten här på Utsidan i samband med en påstådd bestigning av Shishapangma.
jag tyckte namnet klingade bekant, från någon häftig diskussion här inne, trodde att hon var den tjej som avslutade sitt medlemskap efter att ha framfört synpunkter på nån fjällfest, eller vad det var.
men då har jag förmodligen blandat ihop.
sorry, ber om ursäkt och förstår självklart redigeringen av inlägget.
det där var väl en korkad fråga.. det fanns inget i vad jag skrev som motiverade den frågan.. som tröst kan jag säga att jag inte tycker sämre om korkade människor än andra.. har lite svårt för snåla och lata..
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...
Från Bruksvallarna fortsatte vi i fortsatt kallt högtrycksväder. Den befarade spårlabyrinten upp och förbi Ramundberget visade sig vara tämligen ...
3 kommentarer
Det började med en känsla av att tiden hade gått utan att jag riktigt märkt det. Utrustning i garderoben, kartor i hyllan och ett liv som blivit mer ...
I år är det sextio år sedan jag vandrade i Sarek för första gången, och de närmaste dagarna kommer min nya bok ut: Sarek – en biografi. Det är en ...
4 kommentarer