• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Rastlös frilufterska i Malmö....

.. som försöker komma iväg ut i naturen, på, i, under havet söker likasinnade som tycker livet är som bäst efter ett par mil i benen mumsandes på en nygrillad korv. Små äventyr som kanske, om vi har kul, kan bli ett stort äventyr.
Seglar, dyker, vandrar, cyklar, paddlar och hyfsat bra. Klättrar gärna men mindre bra =).

/Johanna
 
Hej Johanna!

Om du har något kul på gång så hör av dig till mig, så hänger jag kanske på...........

Tommy
 
Det blir för tillfället mest dagsturer, var uppe i kjugekull och vandrade en runda idag (ligger utanför Kristianstad).
/T
 
Artgecko; sa:
Det blir för tillfället mest dagsturer, var uppe i kjugekull och vandrade en runda idag (ligger utanför Kristianstad).
/T

Dagsturer är inte fy skam! Blev idag först Bulltofta, sen kyrkogårdarna Sorgenfri, sen Ribban... ja du förstår att jag är rastlösheten personifierad =)... Kan ju inte sitta inne en sådan här dag =).

/J
 
Kebnekaise

Hej Johanna!
Vi är 2 killar(arbetskamrater)som åker till keb den 17/6 för att vandra och gå upp på toppen förstås.
du är välkommen att hänga på om du vill.vi åker tillbaka den 26/6

maila gärna janne@telia.com

MVH
Janne och Pelle
 
Jag har två turer inplanerade i Skåne denna sommaren i mitt projekt "Hela Skåneleden". Osby-Sölvesborg och Båstad-Ängelholm, längs kust-till-kust. Vill gärna ha sällskap, har gått hela nord-till-syd och ås-till-ås ensam. Datum inte bestämt mer än "under sommaren".

Någon som vill följa med kan maila mig, adressen finns i min profil. Slår på den nu.
 
Re: Kebnekaise

arjaeli; sa:
Hej Johanna!
Vi är 2 killar(arbetskamrater)som åker till keb den 17/6 för att vandra och gå upp på toppen förstås.
du är välkommen att hänga på om du vill.vi åker tillbaka den 26/6

maila gärna janne@telia.com

MVH
Janne och Pelle

Hade ju varit toppenkul men jag jobbar tyvärr några veckor till. Hoppas ni får en bra tur!

/J
 
Hje

Hej, jag är också rastlös då jag inte känner så många frilufsare här.. Så vill du ut någon dag så hojta till...

/Jonas

ps. Skall gå skåneleden (osby-båstad) den 8-11 augusti så är du eller någon annan sugen att hänga på??
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.