Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan. Om du inte vill slå av annons­blockering kan du istället stödja oss genom att teckna ett Plusmedlemskap - då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!

Pompe till Everest utan O2!!!!!

Dessutom fick jag höra att jag var självcentrerad när hela min Norgeresa med cykel fanns på en blogg där det bland ett hundratal bilder på vacker natur fanns ett fåtal av mig. Jag behöver inte bilder så det är raderat.
¨
Samma sak har hänt mig.. Jag bloggade en del öppet om mina resor (till mina föräldrars och släktingars stora förtjusning). Men jag blev hela tiden ifrågasatt av vänner och bekanta om jag verkligen gjorde "allt det där" för min egen skull eller bara för att imponera på andra!?? Enbart för att jag exponerade mig själv på nätet. Bloggen lever fortfarande men numer krävs inloggning för att komma åt den..

Helt ärligt så tror jag att majoriteten inte använder facebook, bloggar etc för att inspirera andra.

Huvudsyftet är att vill visa upp vilket fantastisitk liv man har.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Sjælvklart gør jag det før att visa upp vilket fantastiskt liv jag har men inte før att imponera utan inspirera. Hade jag velat imponera ville jag inte hållt på med så triviala saker.

Intressant att orsaken till bloggar ska utredas.men visst av mina 4 bloggar så är 1 för att dela med mig av mina erfarenheter och vad jag gör. 2 är ett 'sätt att deltaga i debatten samt bygga personligt varumrke och en är en ren informationskanal.

vilken som är vilken får ni ta reda på själva;)

Pompes största bedrifter är nog inte det hon egentligen gör. Hennes största bedrifter kommer att vara att orka fortsätta trots alla surpåhopp som på forum typ detta.

Heja heja Annelie, för mig som aldrig kommer vara i närheten av att bestiga Everest eller göra nåt liknande är du en fantastisk inspiration! Lycka till med allt!

Nu nu faan lackar jag.

Vad är det ni djälva idioter inte fattar?

Om man tar sponsorpengar, lovar storslagna saker så får man väl för helvete var beredd på att man förväntas leva upp till det också.

Om man gör det man säger att man ska göra eller snabbt och enkelt erkänner när man misslyckas så har man ju inga problem. Sen att man får sona för tidigare misstag/lögner det är väl bara rätt.

Hade ingen kollat nära på förra expeditionen så hade alla ni puckon fortfarande trott att hon hade varit på "Toppen".

Så nu kan ni rapportera inlägget...

Nu nu faan lackar jag.

Vad är det ni djälva idioter inte fattar?

Om man tar sponsorpengar, lovar storslagna saker så får man väl för helvete var beredd på att man förväntas leva upp till det också.

Om man gör det man säger att man ska göra eller snabbt och enkelt erkänner när man misslyckas så har man ju inga problem. Sen att man får sona för tidigare misstag/lögner det är väl bara rätt.

Hade ingen kollat nära på förra expeditionen så hade alla ni puckon fortfarande trott att hon hade varit på "Toppen".

Så nu kan ni rapportera inlägget...

Om någon vill ha och lyckas med att skaffa sponsorer så är det väl bra med det. Att man inte lyckas är ju faktiskt ett tecken på att det inte är så enkelt att bestiga Everest som vissa tycks tro. Det handlar om människor som vill förja sin längtan. Pompe är ett ypperligt exempel på detta.

Vad menar du med att man tar sponsorpengar? För att kunna bli sponsrad krävs det att man gör en motprestation som motsarar sponsringsbeloppet. Annars klassas det skattetekniskt som gåva. Det är lätt att sitta och gnälla om man inte vet vad man pratar om.

Vad menar du med att man tar sponsorpengar? För att kunna bli sponsrad krävs det att man gör en motprestation som motsarar sponsringsbeloppet. Annars klassas det skattetekniskt som gåva. Det är lätt att sitta och gnälla om man inte vet vad man pratar om.

Eller så ljuger man om något som man gjort, förfalskar lite bilder, låtsas ha varit på en topp. Det är inget fel i att ta sponsorpengar, men det är fel att ljuga för att kunna hålla sin motprestation.

Och du fotogensniffaren, känner du mig? Om inte, så har du inte så stor koll på vad jag har koll på och inte eller hur...?

Såna ,som har en trevlig ton?

Och som inte tar det hela på lika blodigt allvar som en del andra. Visst hon ljög. Men det gör de flesta nån gång. Hon ljög dock inte om någor som verkligen har betydelse.

Skämtar du eller?

"Jag ska bestiga en topp"
Detta lyckades jag inte med så jag ljuger ihop en historia och förfalskar lite foton.
Sedan förnekar jag all inblandning och klagar på dom som avslöjar lögnen.

Du tycker att detta är en liten lögn utan någon större betydelse...seriöst????

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips