Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja, varför inte? Men relingen såg ut att vara i lägsta laget, känns inte som något man vill vara ute i i vind, vågor eller fors.
Eller nu kanske jag var för pessimistisk, den är kanske inte mycket lägre än många plattvattenskanoter.
Skickat från min E5823 via Tapatalk
Känns som en rätt märklig och nischad produkt. Som de säger i filmen, en båt för stadspaddling. Dock för stor för att ta med på resor där syftet inte är bara paddling. Där är en packraft bra mycket smidigare och kan ligga i handbagaget. Den är ju nästan lika stor som en Ally (lite plattare) som är bra mycket flexiblare (tar dock 30 min att bygga istället för 10min). Är verkligen 200 kr för en lagerplats av en vanlig kajak ett skäl att köpa denna begränsade produkt? Jag kanske har missat något...
Med start I Vaisaluokta (båt från Ritsem) vandrade jag en del av Nordkalottleden till Sulitjelma i Norge. Därifrån gick jag söderut genom Junkerdals ...
1 kommentar
Ett stenkast från den italienska gränsen ligger den lilla rivieran. Kantonen Ticino packar en svårslagen mix av Alpernas berg och tropisk riviera, ...
2 kommentarer
”Jag vill inte åka hem”, sa Dana till kameran. ”Det är något med Sverige som är svårt. Jag kan inte förklara det.”
Jag gjorde de sista intervjuerna ...
Det är när mobilen sätts i flygplansläge inför 9 dagars batterispar som det slår till. Jag lämnar världen nu. Det är ett avsked som skrämmer, smärtar ...
3 kommentarer
En fjällvandring kanske flyktigt bara handlar ofta om att förflytta sig mellan punkt A. till punkt B. och vad som händer däremellan. Om man däremot ...
5 kommentarer