luktafotogen
Avstängd
Vad andra gör bryr jag mig inte så mycket om men en Spork kommer inte in i min utrustning igen. Finns det någon som inte brutit av den på vinterturen? Det mest oflexibla stycket PC jag burit på.
Metallflaskan för T-sprit har fördelen att vara läckagesäcker och stryktålig.
Ganska smart också när man köper T-sprit i femlitersdunk vilket jag ofta gjorde förr och fortfarande gör till scoutkåren.
Jag har själv inte använt T-doja på ett bra tag, men har för mig att man alltid hade orginalspritflaskorna i en plastpåse för att dom inte skulle läcka/svettas. Möjligtvis är flaskorna bättre nu för tiden än på 80-talet...
Jag har inte så stora problem med att hålla tättSvarta kläder i friluftssammanhang. Jordfärger gör att naturfläckarna inte syns lika väl.
ITAB packaway: Smidigt att packa i sin egen ficka men obefintlig andning, bylsig passform, obefintliga ventilationsmöjligheter och dålig slitstyrka.
Uffe
Min gamla 90l ramsäck vägde under kilot. Sk ramlösa som jag fått väger 3,8 och funkar inte bättre.
Vad andra gör bryr jag mig inte så mycket om men en Spork kommer inte in i min utrustning igen. Finns det någon som inte brutit av den på vinterturen? Det mest oflexibla stycket PC jag burit på.