ö till ö

Hej.

Tänkte höra om det är någon på detta forum som har några erfarenheter av ö till ö.

Läste om den i runners world och blev sugen på att ställa upp till 2009 års upplaga. Skulle vara tacksam att få lite tips eller bara några erfarenheter från tidigare race.

Är det någon mer här som funderat på att ställa upp nästa år?

Kim

Finns de fler bloggar om ö till ö?
Hoppas kunna delta i 2009 års upplaga, men skulle behöva förkovra mig lite i ämnet. Så alla tips som inkluderar klädval, utrustning etc. mottages tacksamt.

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
tips

Hej Johan

Jag tycker du ska testa dig fram. T ex våtdräkt - rätt storlek, går den att springa i ?

Hur ska du få med dig dryck ? camelbak ? eller vattenflaska?

fenor ? hur ska du i så fall få med fenorna när du ska springa?

Själv tror jag att det är bra att träna löpning i våtdräkt för det stramar ju bra mycket mer än när man springer i shorts.

MVH 1/2 lag Silverfiskarna

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips