Nytt kök hos Biltema

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Men priset verkar OK, är det aluminiumkvaliteten som är sämre än ex. Trangia...? Annars är det värt att köpa bara för att få grytorna och med lite tur kanske man även kan klämma in sitt Nova i det.

/M

Någon som vågar sig på ett test av detta kök? Skriv och berätta i så fall.
Vad jag tycker mig se så har de använt en produktfotograf som inte är så haj på det där med friluftskök. Som köket ser ut på bilden fungerar det nog bättre som stämningshöjare än som kök...

Det finns ytterligare ett intressant kök hos biltema, än billigare och än mer förbryllande konstruktion:
http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=328&iItemId=15612
[Ändrat av klingstrom 2004-12-21 kl 08:28]

klingstrom; sa:
Någon som vågar sig på ett test av detta kök? Skriv och berätta i så fall.
Vad jag tycker mig se så har de använt en produktfotograf som inte är så haj på det där med friluftskök. Som köket ser ut på bilden fungerar det nog bättre som stämningshöjare än som kök...

Det finns ytterligare ett intressant kök hos biltema, än billigare och än mer förbryllande konstruktion:
http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=328&iItemId=15612
[Ändrat av klingstrom 2004-12-21 kl 08:28]

Det är en kopia på jägarköket och jag ser inget konstigt med det?

Har kontaktat Biltema angående detta för att ge dom en chans att rätta tilll misstaget...återstår att se om dom tar det på allvar. Men lite kul var det faktiskt.
:eek:)
/freddy

...svar från Biltema...

"Hej Freddy
Våran fotograf är tydligen ingen friluftsmänniska, sen har bilden slunkit igenom en del andra kontroller.
Tack för att du uppmärksammade mig på felet, det kommer en ny bild."

se där ja...snabbt jobbat! =o)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips