Nytt kök hos Biltema

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
ala; sa:
...Jag åsyftade att Joakim Thåström iblan kallades för "tigertämjaren från Rågsved".

/Andreas

En intressant notering som vi lämnar utan kommentar. ;)

[/QUOTE]

HÄR SKA DET VARA EN BILD MEN DEN ÄR NU BORTTAGEN AV UPPHOVSRÄTTSLIGA SKÄL...
Avdelningen för mulleförsvar...

(Hann inte få in min bild av nån outgrundlig anledning.)

ala; sa:
Edit:
hmmmmm för sen.... fast egentligen var jag före, 10.50. Tämjarens editering (tilläg av bilden) var 10.51 :)

/Andreas

Jamen då tar vi bort den igen!!!! ;)

/ G
[Ändrat av tigertamjaren 2004-12-21 kl 10:58]

biltemakok.jpg

Edit:
hmmmmm för sen.... fast egentligen var jag före, 10.50. Tämjarens editering (tilläg av bilden) var 10.51 :)

/Andreas
[Ändrat av ala 2004-12-21 kl 10:53]

tigertamjaren; sa:
HÄR SKA DET VARA EN BILD MEN DEN ÄR NU BORTTAGEN AV UPPHOVSRÄTTSLIGA SKÄL...
Avdelningen för mulleförsvar...

Jamen då tar vi bort den igen!!!! ;)

/ G
[Ändrat av tigertamjaren 2004-12-21 kl 10:58] [/QUOTE]

Jag sa inte att det gjorde något att det blev två bilder!....ville bara försvara mig lite så att jag inte verkade puckad som la in den igen. :)

/Andreas

avslutad210712

Gäst
Tror jag skall pröva vända mitt Trangia. Kanske en genialisk lösning som vi inte förstår *L*.

Fast nu förstår jag hur jag skall få mer effekt i mitt omnifuel - vänder det upp-och-ner

Fränder, förvisso finns det ett område inom Danderyds kommun (mitt emot kyrkan) som i likhet med den otäcka förorten heter Rågsved, men det ligger way, way off track här. Dessutom, vad tusan skulle Mork ha att hämta i Rågsved? Finns det hypertransmodulationsgeneratorer i Rågsved? Sjunger påven på nynorsk? Simmar gäddor uppochner?

Glöm Tigertämjaren från Rågsved, det är ett villospår...

Nedan några ledtrådar i jakten på sanningen om Mork och Mad Lion a.k.a. Malindo:

meteorite_pallasite_krasnojarsk_6746ap.jpg

Fragment av den stora "meteoriten" som 1749 upptäcktes på berget Bolshoi Imir utanför Krasnojarsk, Sibirien.

19-5-krasnojarsk-hanek.jpg

Leutenant Boris Michailovitj Malinovskij d.ä. poserar framför sitt egenkonstruerade "flygplan". Här lastat på tåget i Krasnojarsk för transport till Vladivostok varifrån det ryska rymdprogrammet drogs igång...

/ G

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips