Ny webbsida

Hej, skulle vilja tipsa om en ny vandringssida. Sidan görs av mig och min vandingskompis där vi tänker dela med oss av våra vandringar och erfarenheter. Vi kommer även att lägga upp en del om utrustning, mat och annat som har med vandring att göra och som vi tror kan vara av intresse för andra. Sidan kommer succesivt att byggas upp och utökas efter hand.

www.bergsvandring.se
 
Hej, anledningen är nog främst att dela med oss av våra erfarenheter även utanför Sverige. Vi har på våra vandringar träffat många andra vandrare som vi gärna vill ska kunna ta del av vår sida. De flesta av dessa är inte svenskar. Därför har vi också valt att skriva på engelska. Det känns inte som något man ska göra här på utsidan.

Men man kanske kan tänka sig en kombovariant i framtiden, att även posta en del material i en blogg här, men då i en svensk version.
 
Hej, anledningen är nog främst att dela med oss av våra erfarenheter även utanför Sverige. Vi har på våra vandringar träffat många andra vandrare som vi gärna vill ska kunna ta del av vår sida. De flesta av dessa är inte svenskar. Därför har vi också valt att skriva på engelska. Det känns inte som något man ska göra här på utsidan.

Men man kanske kan tänka sig en kombovariant i framtiden, att även posta en del material i en blogg här, men då i en svensk version.

Jag förstår. Har tvittrat om er nya hemsida. Hoppas ni får flera nya läsare :)
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.