Northstar.se?

Någon som köpt något från Northstar.se? Kollade in deras sortiment och blev tvungen att läsa igenom deras vilkor - priserna verkade vara utan moms. Men vid närmare efterforskningar så visade sig priserna vara de som visades. Tex GPS för 75% mot i tex Naturkompaniets butiker(jag vet att det kan vara en amerikansk variant som inte tar svenska "Gröna kartan" men ändå...)
 
Jag har handlat ganska mycket från Northstar och är helt nöjd med dem. De är nog billigast i sverige för det mesta, även om jag har hittat enstaka grejer som är lite billigare på andra sidor.
 
Jag har inte beställt så mycket från dem men det jag gjort har gått snabbt och smidigt. Butik i Malmberget som tydligen ska ha bra utbud, ska försöka smita in nästa gång jag har vägarna förbi. Kan rekommendera dom utifrån min begränsade erfarenhet iaf.
GPS´er ska man nog inte köpa hos naturkompaniet, de är dyra som attan.

Kollade just på 60csx hos northstar och det verkar inte vara parallellimporterat eftersom det medföljer svensk manual och svenska menyer. Bara att handla! ;)

ps. den var till och med något billigare hos Skövde natur och hos några elektronikaffärer:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=83836
 
Det förkommer stora prisskillnader på GPSer och Naturkompaniet är inte något ”lågprisföretag”. Kolla GPS priserna på t.ex http://www.skovdenatur.nu/

Säljer man även Friluftskartan och Friluftskartan Pro, är det ett tecken på att det är svenskimporterade GPSer med 3 års svensk garanti som man säljer.

Per Brune
 
Jag har också bara positiva erfarenheter från Northstar och har väl handlat där uppåt ett tiotal ggr.
 
alltid nöjd

Vi har också handlat där, och är helnöjda. Även då vi inte varit nöjda har man kunnat skicka tillbaka utan problem!
 
har försökt komma in på deras hemsida i två dagar nu men det funkar inte så bra, datorn hänger sej, det konstiga är att allt annat funkar utom just deras sida
 
päeng; sa:
har försökt komma in på deras hemsida i två dagar nu men det funkar inte så bra, datorn hänger sej, det konstiga är att allt annat funkar utom just deras sida

klipp från Northstar
2007-07-05
Hejsan! Detta är webmastern som talar. Vi firar den fina sommaren med att lägga upp en ganska omfattande uppdatering av vår hemsida. Ny design, nytt och mycket lättare menysystem, och en he del andra funktioner som du som kund kommer att märka endast en del av. Bland de nya funktionerna som ingår i denna uppdatering finns exempelvis en mer överskådlig sida för val av frakt- och betalningssätt, den gamla informationen om förskottsbetalning är uppdaterad, det finns nu ett extra fält för adress i beställningsformulären(om du har en lång adress, C/O-adress etc) - Bättre informationstext för fakturabetalning, samt visning av ditt unika Order-ID på bekräftelsesidan, så att du kan anteckna detta direkt, om det skulle visas sig att din orderbekräftense av någon anledning inte kommer fram som det skall. Vi på Northstar.se hoppas att den nya sidan faller dig som kund i smaken, och att förbättringarna underlättar din köpupplevelse här hos oss. Trevlig sommar önskar Webmastern på Northstar.se!

------------------

vilken web-läsare har du ? kanke har webmastern minnst stöd för nångon web-läsare.
 

avslutad210712

Gäst
När det gäller Northstar har jag bara goda erfarenheter när det gäller leveranserna och snabba svar via epost om man har några frågor.

Har testat northstar med Internet Explorer 7(version 7.0.5730.11) och Mozill Firefox 2 (version 2.0.0.4) utan problem om jag har javascript aktiverat men om javascript är avaktiverat så fungerar i inte Mozilla och jag gissar att det är samma i Internet Explorer. Om man aktiverar javascript så måste man stänga av Firefox och öppna det på nytt för att det skall fungera.
 
ojojoj, jag som inte fattar ett dugg av allt datasnack,men jag har då någon sorts internet explorer
får väl be någon av sönerna hjälpa mej sedan.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
_Erik_ Nya northstar sidan uppe Butiker och leverantörer 3

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.