Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nån som har bra tips på aktiva natur-/friluftsbloggare?
Försökte med hjälp av en del bloggsökningsmotorer att hitta bloggar värda att följa, men gav upp efter alldeles för många träffar (eller snarare för dåliga söksträngar).
Helt skamlös som jag är så rekommenderar jag min egen, även om den inte är helt jätteaktiv, men det är bara för att jag är lite kräsen om vilka äventyr jag skriver om
Finns dock ett antal inlägg och en uppsjö bilder.. På Äventyr i Livet
En blogg jag följer vid tillfälle är http://www.minutsida.blogspot.com/ som väl är två medlemmar här på utsidan som har, jättetrevlig imo
Sen får man väl försöka att lämna en kommentar om man har uppskattat det man har sett, för det är väldigt trevligt och uppmuntrande inför kommande skrivande
Patagonia Ambeassadörernas blog. Mycket trevlig om man gillar klättring/surf/miljöaktivism/patagonia etc och kan stå ut med att den är knuten till ett klädmärke.
Jag fann Mattis blogg genom Utsidan och då den uppdateras ofta och lättläst så kollar jag den numera dagligen.
Kevin som driver Laplanders Natural Lore blog har jag följt i flera år och den är kul och intressant, då Kevin är från England men bor numerai Norrbotten och hans sätt att tackla naturen och den samiska slöden.
Majjens blogg som finns här på Utsidan är riktigt kul och intressant att läsa och man inser att det finns en hel del fantastiska vindskydd/stugor även på våra låglandsleder.
Näst sista etappen! Mer om det snart. Men först ngt om ngt som ligger varje turåkare varmt om hjärtat: mat!
På de flesta depåstopp har det funnits ...
1 kommentar
Det handlar inte bara om lättare utrustning; det handlar om att välja det som verkligen betyder något för ditt äventyr, sortera bort saker som inte ...
1 kommentar
Få ämnen engagerar oss så starkt som frågan om skönhetens väsen. Vad som är vackert är dock inget objektivt faktum. Den välkända tesen om att ...
4 kommentarer