Mobilladdare

Hej, jag är på jakt efter en mobilladdare för cykel. Är det någon som kan rekommendera ett bra inköpsställe.
Cykelfrämjandet sålde Pedal & Power förut men jag ser inte att dom säljer den längre. Finns inte på deras webbsida i alla fall. Har hittat tidigare inlägg om mobilladdare på utsidan men dom länkarna funkade inte längre.

/ Johan

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Onweb-sidan hänvisar till IKON Global Ltd vars sida inte funkar längre. Det företaget(IKON) har nämnts i tidigare inlägg angående mobilladdare men som sagt, deras sida verkar vara nerlagd.
/ Johan

Solceller i all ära..

..men vore det inte nice med en dynamo?! Spelar ingen roll vilket väder det är. Ni som kan el kan väl räkna på det där ni räknar så bra =D

Ja, en dynamo hade varit att föredra. Så slipper man vara beroende av sol och kan ladda mobilen även i regn och rusk.
/ Johan

Jag såg också sajten modernoutpost på google. Jag har mailat dom för att få lite info om mobilladdaren. Har även mailat cykelfrämjandet som har sålt den här produkten tidigare. Väntar på svar.
/ Johan

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips